Friday, October 23, 2009

Jaga An sakit...

Di suatu pagi yg hening ketika saya lena tidur kerana kelas pagi en.Aziz dibatalkan,tetiba terdngr sayup2 panggilan...saya tercari2 panggilan itu ..adakah datang dari alam mimpi atau dari mana..dan saya pun membuka tingkap..
jeng..jeng...jeng..rupanya liyana,rumate an memanggil saya...huhu..(buat gempak jer tadi)
Kelihatan Yana cemas sekali..Rupa- rupanya Yana nk bagitaw yang Ann nasuk hospital.Terkejut saya!Yana minta saya untuk menemani An di hospital.Pagi tue,dengan tergesa- gesa saya,tini,yana,kak jea dan kak pergi ke hospital.An di tempatakn di hospital Slim River aras 5 wad 9.
Saya n Tini diminta jaga An.Masa mula- mula smpai,sedih sgt tgk keadaan An,dia xleh bergerak lgsung n hnya bring jer..
Mjurlah keesokannya dia dah boleh mnggerakkan kaki kanannya slowly.
Malam tu saya n tini jaga an..Walaupun xleh jaga dua org dalam satu- satu masa,kitaorng buat2 xtaw..doktor n nurse x kisah pon.tp guard yng kisah..huuhu..sampaikan kitorng kena halau..tp xep..saya n tini ade taktik..hahahah..yg penting dpt jaga an n for me,this is first time jaga org sakit.
Kami n tini terpakse tidur ats kerusi ..wlaupun tak selesa,sya tetap nyenyak tidr..huhu.Sampaikan An panggil kami kerana dia dahaga,kami xsedar langsung..sedar2 dah subuh.msa tu baru saya beri air yang An mtak ..sori la an ek..
pe pun,hope An sihat kembali n bila dh blik kolej ni..jangan lasak2 sangat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

GuaBlog.com