Friday, May 20, 2011

YES, DAH HABIS PRAKTIKAL !

Lega sungguh rasa hati hari ini, semua perkara dah settle.
laporan dah siap dan tunggu masa balik kg je.
Ini bermakna tamatlah pengajian aku selama 4 tahun hari ini.
tunggu konvo je nanti..yeahh!

Macam2 rasa pagi tadi, dari rase gembira bertukar sedikit
sedih apabila ramai pelajar dtg berjumpa dan
meminta maaf.Pada mulanya dah berjanji dlm diri
xnak tunjuk muka sedih di depan pelajar nanti,
tapi x boleh juga.Walaupun hanya 3 bulan lebih bersama
kawan2 , dah rase mcm adik beradik.susah senang
bersama-sama.

Ntah la, tak taw nk tlis apa lagi apabila
emosi menjadi tetibe tak stabil ni.maksud aku,
perpisahan dengan warga pelajar2 yg sllu
membantu aku dan plg penting, perpisahan dgn
rakan praktikal yang lain.

Moga semua pengalaman di SMK MUNSHI ABDULLAH
akan memberi bekalan yang berguna di masa depan.



LIN,
AISHAH,
SYIDA,
EJA,
SU....Mengenali anda semua menjadikan saya lebih matang
dan gembira di sekolah.


EJA, AISHAH, SU



LIN, AKU, SYIDA

Tak lupa kepada guru kaunselor pembimbing.

cikgu KHAI
kak DIAN
cikgu NELLY
banyak perkara yang dipelajari
dan sangat2 berguna dalam meneruskan kerjaya kaunselor nanti.









jamuan terakhir...


OPSS..gmbar2 detik2 menyiapkan laporan akhir
pun ak nak selitkan juga.
lihatlah kami bertungkus lumus menyiapkannya.
tq cgu KHAI sbb bg kebenaran guna printer sekolah.
kalu print kat luar, alamat ade yg hanya
minum air suam je ..hohoho





laporan akhir yang akan dihantar...
JUMPA WAKTU KONVO BULAN JULAI NANTI!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

GuaBlog.com