Thursday, February 7, 2013

sekolahku sayang

Aku memang sayang sekolah.
dari kecik sampai besar kehidupan aku di sekolah.
Dapat ilmu di sekolah, kerja pun di sekolah.

Minggu ni boleh dikatakan hari-hari aku balik lewat.selagi jarum jam tidak mencecah pukul 6 petang, selagi itulah aku masih di sekolah.
 Minggu ni penat sikit kerana :
- menguruskan lawatan pendidikan ke MSU dan Karangkraf
- menguruskan size  baju vest Pembimbing Rakan Sebaya
-menguruskan  pra merenta desa. Biasalah sebagai ketua rumah sukan semua perkara aku kena handle..tambah2 kalau cikgu baru banyak la perkara aku xtahu lagi
ceria je ek..jalan dua langkah dah berhenti..x larat la cikgu..huhu

-Menguruskan kain rentang untuk sambutan Maulidur Rasul peringkat sekolah.




dah hampir siap...terima kasih kepada semua pelajar yang membantu..ini untuk korang jugak kan..hehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

GuaBlog.com