Friday, December 28, 2012

aku tak gila!


apesal tajuk aku macam tue ek?haha.psiko sikit..hehe

sebabnyer ad orang bgtaw aku..aku ni gila..gila ape?
^
^
^
^
^
^
^
^
^
baca bawah lagi....
^
^
^
^
GILA JAWATAN
nak ulang skli lgi lah...
^^
GILA JAWATAN

ak rase ak x gila jawatan, pihak pengurusan yang merasakan aku sesuai untuk jawatan dan boleh memikul tanggungjawab..taw kenapa ade yang kata aku gila jawatan?
ni jawatan aku d sekolah pada tahun 2013.
1. KETUA UNIT KEBAJIKAN DAN BIASISWA
2.KETUA UNIT KAD 001
3.PENOLONG UNIT PENDAFTARAN PELAJAR BARU
4.KETUA RUMAH SUKAN RAJA MELEWAR
5.PENASIHAT KELAB BIMBINGAN DAN KAUNSELING
6.PENASIHAT PBSM
7.PENOLONG SETIAUSAHA PIBG
8.PENASIHAT PRS

ak taw nk kata apa..ak anggap ni adalah tanggungjawab aku dan aku harapkan tahun hadapan aku lebih maju dan berjaya.

3 hari berturut-turut aku menghadiri mesyuarat Pengurusan Bestari  dari 26-28 dis.Penat cikit sebab dalam mesyuarat banyak perancangan baru untuk tahun depan demi memantapkan sistem pendidikan di sekolah.

HADAPI DENGAN SENYUMAN...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

GuaBlog.com