Friday, December 21, 2012

lalala...kerja..hari-hari kerja

assalamuaikum,salam 1 Malaysia..
 tak sempat nak buka fb dan update blog.
baru semalam sampai N9 dah macam2 kerja kena buat.
Penat naik bas dari kul 9.00 malam sampai 11.00 pagi tak habis ag..dahla bas buat hal.. xpernah ag dalam sejarah aku naik bas, kena 3 kali tukar bas lain...nampaknye kena cari kereta gak lah..:)

baru je masuk bilik kaunseling yang serba indah itu, memo dan pesanan bertimbun2 aku terima.
tak cukup bagi kerja dalam emel,  bagi sms dan tampal memo lagi...
adoii..penat2...

tapi...inilah kerja..siapa kata menjadi guru pelajar cuti kita pun cuti?salah tu...
time cuti skolah la untuk kita kemas kini data, fail dan plan untuk tahun depan...

aku lagilah banyak kerja, tambah2 kena sedia bahan untuk inventori minat kerjaya dan personaliti untuk edaran kepada semua guru semasa mesyuarat pengurusan minggu depan...Ujian psikometrik untuk PBS...

ape pun, gud luck untuk diri aku..moga tahun depan aku lebih bekerja keras untuk kerjaya lebih gemilang...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG

GuaBlog.com